nuffnang

Jumaat, 10 Oktober 2008

SlAmAt HaRi LeBaRaN



waaahh rayaaaa........

slamat hari rayaa smuee..wahh syoknyee raya...
raya kali nie istimewa ckit sbb aku dpt cuti 2 minggu..waaahhh
so raya sakan lee...
xbanyak gambar aku dapat..nie pasal ingat pasal makan jee..
nie jee aku ada..huhu

dengan anak buah aku..tini ngan alham..tini xnak ambik gambarr

dengan my younger brother firdaus..hoho..senyum ke si alham tue..


dengan abah..sori gambar mak tak sempat nak amek..sori yee mak


dengan sepupu aku..kat batu kikir jambatan bosi... kg simpang bahau..yeaaahhh
pegi raya umah kawan ari sabtu bersamaan 4 hari raya..
pegi umah shafie..
pegi umah kimyok..
pegi umah intan..
pegi umah rafiq..
pegi umah intan..
pegi umah syafiq..
pegi umah nadirah..
gilee senak prot aku beraya umah diorang satu arii..
tapi best gilee
ok tue saje laporan raya kitee..
tgu laporan aku yg lagi best lagii

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...